MENÜ

Lyoness
Szuper szlogen helye.

2011-04-12 Bipi Sziasztok a lyoness elszámolási szisztémája véleményem szerint nagyon egyszerű. Köztudott, hogy a bináris elszámolás egy hatékony törvényes és a igazságos módszer. Hogy ezt a matematikai módszert át tudták konvertálni az általános kereskedelmi termékek forgalmára úgy hogy az kockázatokat egyáltalán nem tartalmaz hatalmas, gigantikus ötlet. Nincs a rendszerben termék amely lecsengene, kifutna, csalódás okozna…stb.

De az ötlet önmagában kevés lenne, a Lyoness viszont meg is valósította, ha megfigyelitek a precíz kitartó és következetes megvalósítást mint pl. a saját és egyedi független kártyarendszer kifejlesztése ezen felül az egyéb vásárlási módok bevezetése online, utalvány, mobil, garanciát jelentenek a forgalomra. Jó mondja Bepa a lyoness nem hierarchikus struktúra még a karrierszintekre is igaz a bináris elszámolás szabályzás. Sokaknak ez nem is tetszik szívesen kifosztanák a lyoness tartalékait:) Szóval ez egy korrekt egyenes átlátható rendszer erre könnyen rájön az ember. Úgy hogy aki más szertett volna az csalódni fog. A lyoness nem fogja megváltoztatni alapelveit, nem fogja feladni hitelességét. Az arányok precizek és reálisak. A 135.000 Ft vásárlási visszatérítés egy nagyon komoly összeg nem lebecsülendő mert azt ki is kell termelni, sőt ez olyan nagy összeg hogy ennek a kitermelésére komoly csoportforgalomra van szükség  és ennek létrehozására csak egy nemzetközi cég lehet képes. Maradjunk a realitások mezején. A forgalomhoz multik, nagy kereskedők és számtalan kiskereskedő szükséges. Ez viszont a Lyonessnél meg van.

--------------------------------------

2011-03-31 Bepa Sziasztok, Az árrés vagy előleg a vásárlóé nem lehet másnak azt kifizetni!

Olvasom egy fórumon a döbbent arcoktól, hogy a lyoness a bemenő árrés összegeknek csak a „töredékét” az az 8-10%-át fizeti ki rendszerjutalékként ill. egyéb jutalékként. Na ná hogy így van és nem másképpen.

Nem akartam elhinni, hogy erre a következtetésre „hosszas számolás után” kellett rájönni egyes embereknek.

Döbbenetes.

(Ez olyan mintha a kedvezményt összekevernénk a teljes vételárral vagyis elvinnénk az árút haza, plusz megkapnánk a kedvezményt az árúra és még a vételárat is visszakapnánk, sőt a kereskedő még fizetne is nekünk külön pénzt:) Na ez az ami nincs nem létezik.)

Szörnyű keveredés lehet a fejekben a sok interneten megjelenő megtévesztő, ámító reklámok miatt. A lyoness rendszerjutalékot csak az arra jogosultaknak fizet, vagyis a 8-10% kifizetés egy számított példa sok partnernek nem jár a rendszerjutalék sem,  így ez a %-os érték még alacsonyabb.

Az elszámolás egyéni a lyonessnél és csak 2 szintről számíthatunk a partnerbónuszra, hűségbónuszra! A karrierjutalék mögött szintén bináris szabályzás van.

És ez még a lyoness magyarországi leányvállalat első emberére is igaz!

Tegyük fel: az első ember 500 embertől kap hűségbónuszt és félreértés ne essen nem a 370.000 embertől!

Az első ember mondjuk 50 embertől kap partnerbónuszt

és nem több százezer embertől!

És az is lehetséges, hogy van olyan ember a lyonessben aki nem az első ember mondjuk 2009-es tag és  akinek 500 -nál több helyről érkezik a hűségbónusz és 50-nél több helyről a partnerbónusz!

Mindenki számára azonosak a szabályok, lehtőségek.

A rendszerjutalék csak az ajánlóknak járhat ha az ajánlott partnereik a lyoness kártyát használják is. A lyoness nem fizethet ki 8-10%-nál nagyobb pénzösszegeket egyrészt azért mert az árrések vagy előlegek egyénileg a vásárlóknál a vásárló tulajdonában vannak.

Ez a forgalmi részesedés(8-10% amely nem mindenkinek jár ) egy optimálisan és a piaci realitásokhoz mérten kialakított %-ot jelent. A vásárló kereskedelmi előlege valamelyik termékpartnerünknél egy vásárlási szándékot de konkrétan és szó szerint előleget jelent amelyet a vásárló felhasználhat. Az előleggel megtervezhetjük vásárlásainkat, és a lyonessnek köszönhetően vásárlási visszatérítésben is részesülhetünk. Ez csak azért lehetséges mert a lyoness mögött nagyszámú kereskedői hálózat és nagyszámú vásárlói erő  van.

A vásárlásunk és előlegünk a lyonessnél egy kockázat mentes lehetőséget jelent számunkra. Persze a ki nem próbálta nem tudhatja:)

de viszont számolhat és könnyen rájöhet arra, hogy előlege bármikor felhasználható elkölthető. Mért? Azért mert az előleg pontosan azt jelenti mint amit a neve jelent.

Mért jó a lyoness kártya?

A válasz egyszerű, készpénzt sehol nem kapunk vissza a vásárlásaink során, vásárlási visszatérítést meg aztán abszolút sehol a világon.

Félreértések elkerülése végett senkit nem akarok semmiről meggyőzni pláne nem arról, hogy hogyan járjon jól valaki az egyszerű vásárlásból,

hogyan járjon nagyon jól.

(Csak a félremagyarázások miatt irtam erre a fórumra. Sziasztok.)

Vendégkönyv

Kép újratöltsée
  • 2016-01-19 09:49:08
    Tips to Help You Find the Right Commercial Movers
    http://www.buy5th.in/movers-and-packers-bangalore.html
    http://www.buy5th.in/movers-and-packers-delhi.html
    http://www.buy5th.in/movers-and-packers-hyderabad.html
  • 2011-09-21 20:26:09
    Üdv! A www.damp.hu oldalra mutató hivatkozásaid frissítsed, mert megváltozott a helyük! Még jobb lenne, ha a www.hash.hu-ról linkelnél, mert az utóbbi időben azt gyakrabban frissítem! Egyébként szívesen! :) HAli!

Hírek

  • Teljes gázzal előre!
    2011-05-04 22:50:59

    Az elméletet tettre kell váltani és teljes gázzal haladni a cél felé, mert a Lyoness-nél csak egyetlen út van, és az felfelé vezet. – Ez volt az egyik kulcsmondat a Budapest Kongresszusi Központban 2011. április 28-án megrendezett Lyoness Special Event-en, ahol közel kétezer ember vehetett részt a VIP előadók, a Lyoness alapító elnöke, Hubert Freidl, illetve az európai, közel-keleti, és afrikai térségért felelős értékesítési igazgató, Werner Kaiser előadásán. Az érdeklődést jól mutatja, hogy az exkluzív programra a regisztráció megkezdése után mindössze négy órával már valamennyi belépőjegy elkelt!

    Az eseményre sok más országból is érkeztek résztevők: a vendégek között Szlovákia, Szerbia, Hollandia, Lettország, Norvégia és Ciprus is képviseltette magát.

    Az első előadás során Werner Kaiser részletezte azokat az új és egyedülálló lehetőségeket, amelyek a közeljövőben már minden Lyoness tag számára elérhetők lesznek. A 2009-ben indult internetes vásárlási lehetőség – ami akkoriban még gyerekcipőben járt – mára a világ első számú online vásárlási portáljává nőtte ki magát. Idén már 35 országban lehet kihasználni a világháló nyújtotta előnyöket, és több mint százmillió termékhez és szolgáltatáshoz férhetnek hozzá a honlap látogatói. A Cashback Online partnereinek száma rekordgyorsasággal növekszik: divat- és cipő márkák, valamint megannyi exkluzív és egzotikus szálláshely kínálja szolgáltatásait világszerte a Lyoness-en keresztül. A Magyarországról is elérhető online üzletek száma 2011. április 29-től 68-ra bővült. Most debütált Lyoness partnerként többek között a Rare.com (7 százalékos pénzvisszatérítés) és a Crocs (5 százalékos pénzvisszatérítés) is. Ráadásul új Partner Vállalatként a HotelClub is csatlakozott a Lyoness-hez, és több mint 71 ezer szálláshelyen garantál 4 százalékos pénzvisszatérítést szerte a világon.

    Werner Kaiser kiemelte, 2011 a gyorsulás éve lesz, hiszen a folyamatosan növekvő online rendszer mellett új kereskedelmi láncok is csatlakoztak a Lyoness termékpartnerek köréhez. Cashback kártyás elfogadóhellyé vált például a Nay Elektrodom Szlovákiában, az Euronics Magyarországon, a Porsche Lengyelországban, és 2010 végére hét országban is bekapcsolódott a KIKA a Lyoness termékpartnerek közösségébe. A 2010-es év egyik szenzációja a Carrefour multinacionális - világszerte 15 ezer üzlettel rendelkező - áruházlánccal kötött termékpartneri szerződés volt, amelynek eredményeként például Romániában is Cashback Kártya elfogadóhely lett a hatalmas méretű vállalat helyi üzlethálózata.

    A világszerte ismert multinacionális vállalatok mellett azonban kiemelt figyelmet kapnak a kis- és középvállalkozások is. Hat országban – Magyarországon 2011. április 29-én – már aktiválták azt az egyedülálló szolgáltatást, amely a Lyoness Termékpartnernél történő vásárlás esetén, röviddel a fizetés után SMS üzenetben részletesen informálja a vásárlót, hogy mennyi azonnali pénzvisszatérítést, illetve maradék árrést kap az adott vásárlás után. A gyors és pontos informálás a csapatmunka alapja: mindig releváns adatok birtokában lehet csak tervezni. Ez az új szolgáltatás is azt bizonyítja, hogy a Lyoness minden lehetséges eszközzel igyekszik támogatni ügyfeleit. A közeljövő újdonságaként pedig előttünk áll még egy hatalmas lépés: hamarosan elérhető lesz Lyoness-en keresztül a mobiltelefon segítségével történő vásárlás! Ez még egyszerűbbé teszi majd a vásárlást, ugyanis csak a kijelzőt kell lehúzni egy speciális leolvasó előtt, és még a pénzzel sem kell bajlódni!

    A rendezvény fénypontja az új Termékpartnerek bejelentése volt: 2011. április 29-től Cashback Utalványos Termékpartner lett az országos lefedettségű PROFI-MATCH élelmiszerkereskedelmi lánc. Az 1000 és 5000 Ft címletű étkezési utalványok már megvásárolhatók online úton, illetve a Lyoness Ügyfélszolgálatán, és 2011. május 3-tól országszerte az Utalványértékesítő Pontokon. Ráadásul 2011. júliusától Cashback Kártya elfogadóhely lesz valamennyi magyarországi LUKOIL benzinkút is!

    További újdonság, hogy 2011. május 15-től Lyoness-en keresztül elérhetővé válik a világszerte több mint 50.000 szálláshelyen felhasználható Give-a-Night utalvány is.

    A következő előadás során Hubert Freidl, az alapító és a Lyoness International CEO-ja újabb exkluzív lehetőségekkel, és hatalmas méretű projektekkel ismertette meg a közönséget.

    Az ausztriai Graz-ban három éven belül felépül a Lyoness Torony 35 ezer négyzetméteren, hogy büszkén hirdesse a vállalkozás világméretű sikerét, immár a cég szülőhazájában is. A torony méltó párja lesz a New York-ban működő irodának, amely az Empire State Building 27. emeletén kapott helyet, illetve a franciaországi központnak is, amely Párizsban a Montparnasse-on működik. Magyarország is előkelő helyen van hasonló típusú fejlesztések tekintetében: a budapesti iroda és központi ügyfélszolgálat 2011 nyarán új helyre, a Stefánia Park Irodaházba költözik.

    A Lyoness hihetetlen fejlődése mellett a cég Gyermek és Család Alapítványa számára nyújtott segítség és támogatás mértéke is folyamatosan nő. Hubert Freidl kiemelte: a Lyoness hosszútávon is beírja magát a történelembe az országokon átívelő segélyprogramjaival. Számos országban szerveztek már projekteket, többek között Tanzániában, Mexikóban, Etiópiában és Magyarországon is, a 2010-es árvíz okozta károk enyhítésére. Hazánkban egy másik egyedülálló akciót is indít a Lyoness: iskolai felszereléseket – tolltartóval és tornazsákkal felszerelt iskolatáskát - lehet vásárolni hamarosan a Lyoness Store-ban. Az iskolatáska megvásárlásával az Alapítvány egy ugyanilyen csomagot biztosít egy nehéz sorsú gyermeknek. Ez az „egyet fizet, kettőt kap” akciókhoz hasonlítható, azzal a különbséggel, hogy ebben az esetben nem mi kapjuk a második árucikket ingyen, hanem olyan gyermekek, akiknek valóban óriási szükségük van rá, és akiknek hatalmas örömet okozunk vele.

    A Lyoness Gyermek és Család Alapítvány központi projektje a honduras-i iskola felépítése. Az ünnepélyes alapkőletétel óta nagy iramban folynak a munkálatok, hogy a tanulni vágyó gyermekek, fiatalok és felnőttek megkapják a lehetőséget arra, ami csak számunkra természetes: a tanulásra. Az iskolát 2012-ben adják át.

    Az előadás végén Hubert Freidl bemutatta az idei év legfontosabb Lyoness eseményeit: az itthoni Special Event után az International Tour tovább folytatódik Romániában, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Írországban és Nagy-Britanniában is. A már ismert és kedvelt rendezvények mellett azonban egy vadonatúj programot is beharangozott Hubert Freidl: idén először rendezik meg a Community Weekend-et, mégpedig az ausztriai Graz-ban. A közösségi hétvége három napos programja 2011. július 1. és 3. között tárt karokkal vár minden Lyoness tagot családjával együtt egy felejthetetlen élményre: az ingyenes rendezvényen szupersztárok, motoros bemutatók és számos meglepetés várja a résztvevőket.

    A fantasztikus hangulatú rendezvény zárásaként Hubert Freidl egy további bejelentéssel tette maradandó élménnyé a Lyoness International Tour budapesti állomását: 2011. szeptember 17-én Magyarország adhat otthont az idei év legnagyobb eseményének, a Lyoness Sensation-nek, amely egy egészen különleges meglepetéssel szolgál majd a közel 11 ezer résztvevőknek! A Lyoness Store-ban már megvásárolhatók a Budapest Arénába szóló belépőjegyek, amelyek mellé a helyszínen mindenki egy exkluzív ajándékban is részesül majd.

    A szenzációs este során mindkét előadó többször is kiemelte prezentációjában, hogy a magyar csapat, az itthoni fejlődés - ötvözve a ránk jellemző céltudatossággal és lelkesedéssel - kiemeli Magyarországot a többi Lyoness tagország közül. Bennünk, magyarokban megvan a bátorság, amely keveseknek adatott meg: megvan bennünk az igény és a merészség, hogy megvalósítsuk álmainkat. Mindenkinek szüksége van célokra, a Lyoness pedig egy kézzel fogható és egyedülálló lehetőséget nyújt azok számára, akik hajlandóak küzdeni értük. Mindezt tökéletesen alátámasztotta az a rengeteg újdonság, amelyet a rendezvény keretében a Lyoness vezetői első kézből osztottak meg a közel kétezer résztvevővel.

Weblap készítés ingyen

Szavazás

Szerinted milyen ez a honlap ?
Rossz
Elmegy
Nagyon jó
Asztali nézet