MENÜ

Lyoness
Szuper szlogen helye.

A Lyoness Holding Europe Ag.

Svájci bejegyzéssel, 2003. évi indulással, nemzeti leányvállalatokkal jelenleg 8 országban működő, napról-napra egyre dinamikusabban növekvő modern törzsvásárlói közösség.



Magyarországon a Holding képviseletét a Lyoness Hungary Kft. – továbbiakban Lyoness – 1143 Budapest, Ilka u. 31. látja el.

A Lyoness vásárlói közösségének filozófiája, hogy együttműködve nagyobb előnyökhöz juthat vásárló és kereskedő, illetve szolgáltató egyaránt. Ezért ez utóbbiakkal a Lyoness együttműködési szerződést köt, mely magában foglalja azt, hogy a vásárlói közösség internetes, illetve egyéb formákban reklámozza az adott termékpartnert törzsvásárlói körében. A Lyoness csak abban az esetben tart igényt az együttműködési szerződésben foglalt közvetítői jutalékra, amennyiben a Lyoness törzsvásárlója már valóban megvásárolta a számára kedvező terméket.


Mit nyújt a Lyoness a törzsvásárlóinak?
A Lyoness vásárlói közösségben mindenki a teljes árat fizeti meg a pénztárnál, viszont a kereskedő a vételár összegének jelentős, előre megegyezett részét visszajuttatja – nem magának az adott vásárlónak, hanem - a vásárlói körnek.
Miért jobb ez, mint amikor a vevő azonnal érvényesíti a kedvezményét? Mert a modern vásárlói kör a maga egyedülálló szabályai szerint osztja vissza a jóváírt összegeket, amiben a vásárló utólag az adott kereskedőnél kialkudott jutalék többszörösét is visszakaphatja: ez a visszatérítés akár a vételár jelentős része is lehet!

Úgy, hogy a beérkezett jutalékok nem egy az egyben kerülnek visszaosztásra ahhoz a vásárlóhoz, akinek a vásárlásából az adott jutalék keletkezett. A bolt által fizetett jutalék arra szolgál, hogy „kitermelje” a vásárlói körön belüli valamelyik korábbi vásárlás értékének nagy részét.
Saját következő vásárlások természetesen mindenkinél hozzájárulnak a korábbi tételei visszatérítéséhez. A vásárlói közösség nemcsak épít az embereknek arra a közismert szokására, hogy egy számára nagyszerű lehetőséget másoknak is elmond, hanem jutalmazza is ezt. Azért, hogy a közösség ösztönözze a tagjait a rendszer népszerűsítésére, az ajánlott új törzstagok vásárlásaiból keletkező jutalékokat is beállítja az „ajánló” visszatérítéseinek a felgyorsításához.
Ezen kívül nagyon fontos megjegyezni, hogy a Lyoness által alkalmazott modell sajátosságai miatt a vásárlói kör folyamatos bővülése folytán olyanok vásárlásai is gazdagíthatnak egy tagot, akikhez neki személy szerint semmi köze nincsen.
Milyen termékeket és szolgáltatásokat lehet megvásárolni a Lyoness partnereinél?
A Lyoness tagjaiként az emberek ugyanazokban a boltokban vásárolnak, mint eddig, ugyanannyiért, mint eddig, de legfőképpen pontosan azokat a termékeket veszik meg, amikre szükségük van. Az emberek azt veszik meg legszívesebben, amire amúgy is szükségük van. Ez a közösség mindenkit ki tud szolgálni, hiszen a hozzá csatlakozott boltokban mindenki pontosan azt veszi meg, amit amúgy is szeretne, és nem azt, amit mi szeretnénk eladni neki. A vásárlási ár sem különbözik a szokványostól, hiszen a Lyoness azokkal a partnerekkel szerződik, akiket a vásárlók maguk előnyben részesítenek.
Ezért mindenki lakókörnyezetében elérhetőnek kell lennie egy-egy olyan boltnak, ami a környéken élő tagokat ki tudja szolgálni élelmiszerrel, ruházati termékekkel, háztartási eszközökkel és gépekkel, valamint alapvető szolgáltatásokkal (pl. fodrász). Az olyan árukhoz pedig, melyeket az emberek általában ritkábban vesznek meg, elegendő, ha a tágabb környezetben van szerződött partnerünk. Ilyenek például a bútorok, számítógépek és alkatrészek, kerti eszközök, új és használt autók (mindenféle autómárka), építőanyagok. Ilyen kereskedőkkel már ma is rendelkezik a Lyoness azokban a körzetekben, ahol már vannak aktív tagjai. Ott, ahol pedig ezután kezd kiépülni a vásárlói bázis, a Lyoness képviselői feltérképezik az említett üzleteket, és megkeresik, hogy melyik kereskedő hajlandó jutalékot adni azért, hogy hozzá irányítsuk egyre növekvő vásárlói körünk tagjait.
A Lyoness rendszerében a tagoknak nem kell sem regisztrációs díjat fizetniük, sem éves tagsági díjat, nincsen kötelező értékű vásárlás sem. Semmi nem kötelező! Csatlakozási vagy fenntartási díjat még a szerződött partnereknek sem kell fizetniük: csupán akkor van jutalékfizetési kötelezettségük, amikor konkrét vásárlás történt a boltjukban.
Ez a bolti jutalék a Lyoness egyetlen bevételi forrása.

Bízunk benne, hogy bemutatkozásunk felkeltette érdeklődését vásárlói közösségünk iránt és hamarosan Önt is vásárlóink több tízezres táborában köszönthetjük.

Hírek

  • Teljes gázzal előre!
    2011-05-04 22:50:59

    Az elméletet tettre kell váltani és teljes gázzal haladni a cél felé, mert a Lyoness-nél csak egyetlen út van, és az felfelé vezet. – Ez volt az egyik kulcsmondat a Budapest Kongresszusi Központban 2011. április 28-án megrendezett Lyoness Special Event-en, ahol közel kétezer ember vehetett részt a VIP előadók, a Lyoness alapító elnöke, Hubert Freidl, illetve az európai, közel-keleti, és afrikai térségért felelős értékesítési igazgató, Werner Kaiser előadásán. Az érdeklődést jól mutatja, hogy az exkluzív programra a regisztráció megkezdése után mindössze négy órával már valamennyi belépőjegy elkelt!

    Az eseményre sok más országból is érkeztek résztevők: a vendégek között Szlovákia, Szerbia, Hollandia, Lettország, Norvégia és Ciprus is képviseltette magát.

    Az első előadás során Werner Kaiser részletezte azokat az új és egyedülálló lehetőségeket, amelyek a közeljövőben már minden Lyoness tag számára elérhetők lesznek. A 2009-ben indult internetes vásárlási lehetőség – ami akkoriban még gyerekcipőben járt – mára a világ első számú online vásárlási portáljává nőtte ki magát. Idén már 35 országban lehet kihasználni a világháló nyújtotta előnyöket, és több mint százmillió termékhez és szolgáltatáshoz férhetnek hozzá a honlap látogatói. A Cashback Online partnereinek száma rekordgyorsasággal növekszik: divat- és cipő márkák, valamint megannyi exkluzív és egzotikus szálláshely kínálja szolgáltatásait világszerte a Lyoness-en keresztül. A Magyarországról is elérhető online üzletek száma 2011. április 29-től 68-ra bővült. Most debütált Lyoness partnerként többek között a Rare.com (7 százalékos pénzvisszatérítés) és a Crocs (5 százalékos pénzvisszatérítés) is. Ráadásul új Partner Vállalatként a HotelClub is csatlakozott a Lyoness-hez, és több mint 71 ezer szálláshelyen garantál 4 százalékos pénzvisszatérítést szerte a világon.

    Werner Kaiser kiemelte, 2011 a gyorsulás éve lesz, hiszen a folyamatosan növekvő online rendszer mellett új kereskedelmi láncok is csatlakoztak a Lyoness termékpartnerek köréhez. Cashback kártyás elfogadóhellyé vált például a Nay Elektrodom Szlovákiában, az Euronics Magyarországon, a Porsche Lengyelországban, és 2010 végére hét országban is bekapcsolódott a KIKA a Lyoness termékpartnerek közösségébe. A 2010-es év egyik szenzációja a Carrefour multinacionális - világszerte 15 ezer üzlettel rendelkező - áruházlánccal kötött termékpartneri szerződés volt, amelynek eredményeként például Romániában is Cashback Kártya elfogadóhely lett a hatalmas méretű vállalat helyi üzlethálózata.

    A világszerte ismert multinacionális vállalatok mellett azonban kiemelt figyelmet kapnak a kis- és középvállalkozások is. Hat országban – Magyarországon 2011. április 29-én – már aktiválták azt az egyedülálló szolgáltatást, amely a Lyoness Termékpartnernél történő vásárlás esetén, röviddel a fizetés után SMS üzenetben részletesen informálja a vásárlót, hogy mennyi azonnali pénzvisszatérítést, illetve maradék árrést kap az adott vásárlás után. A gyors és pontos informálás a csapatmunka alapja: mindig releváns adatok birtokában lehet csak tervezni. Ez az új szolgáltatás is azt bizonyítja, hogy a Lyoness minden lehetséges eszközzel igyekszik támogatni ügyfeleit. A közeljövő újdonságaként pedig előttünk áll még egy hatalmas lépés: hamarosan elérhető lesz Lyoness-en keresztül a mobiltelefon segítségével történő vásárlás! Ez még egyszerűbbé teszi majd a vásárlást, ugyanis csak a kijelzőt kell lehúzni egy speciális leolvasó előtt, és még a pénzzel sem kell bajlódni!

    A rendezvény fénypontja az új Termékpartnerek bejelentése volt: 2011. április 29-től Cashback Utalványos Termékpartner lett az országos lefedettségű PROFI-MATCH élelmiszerkereskedelmi lánc. Az 1000 és 5000 Ft címletű étkezési utalványok már megvásárolhatók online úton, illetve a Lyoness Ügyfélszolgálatán, és 2011. május 3-tól országszerte az Utalványértékesítő Pontokon. Ráadásul 2011. júliusától Cashback Kártya elfogadóhely lesz valamennyi magyarországi LUKOIL benzinkút is!

    További újdonság, hogy 2011. május 15-től Lyoness-en keresztül elérhetővé válik a világszerte több mint 50.000 szálláshelyen felhasználható Give-a-Night utalvány is.

    A következő előadás során Hubert Freidl, az alapító és a Lyoness International CEO-ja újabb exkluzív lehetőségekkel, és hatalmas méretű projektekkel ismertette meg a közönséget.

    Az ausztriai Graz-ban három éven belül felépül a Lyoness Torony 35 ezer négyzetméteren, hogy büszkén hirdesse a vállalkozás világméretű sikerét, immár a cég szülőhazájában is. A torony méltó párja lesz a New York-ban működő irodának, amely az Empire State Building 27. emeletén kapott helyet, illetve a franciaországi központnak is, amely Párizsban a Montparnasse-on működik. Magyarország is előkelő helyen van hasonló típusú fejlesztések tekintetében: a budapesti iroda és központi ügyfélszolgálat 2011 nyarán új helyre, a Stefánia Park Irodaházba költözik.

    A Lyoness hihetetlen fejlődése mellett a cég Gyermek és Család Alapítványa számára nyújtott segítség és támogatás mértéke is folyamatosan nő. Hubert Freidl kiemelte: a Lyoness hosszútávon is beírja magát a történelembe az országokon átívelő segélyprogramjaival. Számos országban szerveztek már projekteket, többek között Tanzániában, Mexikóban, Etiópiában és Magyarországon is, a 2010-es árvíz okozta károk enyhítésére. Hazánkban egy másik egyedülálló akciót is indít a Lyoness: iskolai felszereléseket – tolltartóval és tornazsákkal felszerelt iskolatáskát - lehet vásárolni hamarosan a Lyoness Store-ban. Az iskolatáska megvásárlásával az Alapítvány egy ugyanilyen csomagot biztosít egy nehéz sorsú gyermeknek. Ez az „egyet fizet, kettőt kap” akciókhoz hasonlítható, azzal a különbséggel, hogy ebben az esetben nem mi kapjuk a második árucikket ingyen, hanem olyan gyermekek, akiknek valóban óriási szükségük van rá, és akiknek hatalmas örömet okozunk vele.

    A Lyoness Gyermek és Család Alapítvány központi projektje a honduras-i iskola felépítése. Az ünnepélyes alapkőletétel óta nagy iramban folynak a munkálatok, hogy a tanulni vágyó gyermekek, fiatalok és felnőttek megkapják a lehetőséget arra, ami csak számunkra természetes: a tanulásra. Az iskolát 2012-ben adják át.

    Az előadás végén Hubert Freidl bemutatta az idei év legfontosabb Lyoness eseményeit: az itthoni Special Event után az International Tour tovább folytatódik Romániában, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Írországban és Nagy-Britanniában is. A már ismert és kedvelt rendezvények mellett azonban egy vadonatúj programot is beharangozott Hubert Freidl: idén először rendezik meg a Community Weekend-et, mégpedig az ausztriai Graz-ban. A közösségi hétvége három napos programja 2011. július 1. és 3. között tárt karokkal vár minden Lyoness tagot családjával együtt egy felejthetetlen élményre: az ingyenes rendezvényen szupersztárok, motoros bemutatók és számos meglepetés várja a résztvevőket.

    A fantasztikus hangulatú rendezvény zárásaként Hubert Freidl egy további bejelentéssel tette maradandó élménnyé a Lyoness International Tour budapesti állomását: 2011. szeptember 17-én Magyarország adhat otthont az idei év legnagyobb eseményének, a Lyoness Sensation-nek, amely egy egészen különleges meglepetéssel szolgál majd a közel 11 ezer résztvevőknek! A Lyoness Store-ban már megvásárolhatók a Budapest Arénába szóló belépőjegyek, amelyek mellé a helyszínen mindenki egy exkluzív ajándékban is részesül majd.

    A szenzációs este során mindkét előadó többször is kiemelte prezentációjában, hogy a magyar csapat, az itthoni fejlődés - ötvözve a ránk jellemző céltudatossággal és lelkesedéssel - kiemeli Magyarországot a többi Lyoness tagország közül. Bennünk, magyarokban megvan a bátorság, amely keveseknek adatott meg: megvan bennünk az igény és a merészség, hogy megvalósítsuk álmainkat. Mindenkinek szüksége van célokra, a Lyoness pedig egy kézzel fogható és egyedülálló lehetőséget nyújt azok számára, akik hajlandóak küzdeni értük. Mindezt tökéletesen alátámasztotta az a rengeteg újdonság, amelyet a rendezvény keretében a Lyoness vezetői első kézből osztottak meg a közel kétezer résztvevővel.

Weblap készítés ingyen

Szavazás

Szerinted milyen ez a honlap ?
Rossz
Elmegy
Nagyon jó
Asztali nézet